Monday 13 April 2020

Vivix Shaklee - Minuman botani lazat kaya polifenol

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni da masuk hari pertama PKP fasa ke-3. Da 29 hari kita dalam Perintah Kawalan Pergerakan ni. Memang perit sikit rasa bila pergerakan kita terbatas. Nak selesaikan urusan penting pun fikir banyak kali nak keluar ke tak. Sampai appointment Asfa 1 tahun pun qiya delay, sepatutnya 16 Mac 2020, tapi disebabkan pandemik Covid-19 ni qiya terpaksa tangguh dulu sebab tak nak ambil risiko. 

So jumaat lepas qiya pergi semula klinik kesihatan ibu dan anak tu tapi nurse yang handle kaunter saringan Covid-19 ni suruh qiya call nurse yg in-charge area qiya sebab patient nurse tu ramai katanya. So qiya terus la call klinik dan nurse tu schedule semula appointment hari ni. Kalau tak sebab nak cucuk Asfa memang qiya minta postpone lagi. Risau la sebab terdedah dengan jangkitan coronavirus ni. 

Lagipun asfa ni qiya rasa imun sistem dia rendah sebab dia tak fully breastfeed, qiya dapat susukan dia lebih kurang 18 hari je sebab tak cukup susu, untuk langkah keselamatan biar la tangguh appointment tu. Susah kan PKP ni? Walaupun rasa susah sikit tapi mesti ada hikmah disebalik semua yg berlaku ni. Fikir positif je.. 



Vivix, polifenol, resveratrol, knotweed jepun, antioksidan, antipenuaan, rawat sel kanser, kencing manis, rendahkan kolesterol, lawan jangkitan virus, bunuh virus, coronavirus, 2019ncov, covid19, tingkatkan sistem imunisasi pertahanan badan, MERSCov, SARSCov, jangkitan saluran pernafasan, batuk, radang paru-paru, penyakit jantung, cegah obesiti, pneumonia, pandemik coronavirus wuhan china, qiya saad, qiya beauty, pengedar shaklee klang, shaklee bandar putera 2 klang, shaklee shah alam, shaklee kota kemuning, shaklee selangor, awet muda,



Ok, back to the main topic which is Vivix.. hari ni entry blog qiya tentang Vivix Shaklee - Minuman botani lazat kaya polifenol.

Vivix Shaklee - Minuman botani lazat kaya polifenol


Setiap hari sel kita diserang dengan tekanan, diet tak seimbang dan toksin alam sekitar. Lebih banyak serangan dihadapi lebih tinggilah peluang mendapat penyakit berkaitan kesan penuaan yang bakal dihadapi. Lindungi sel-sel tubuh kita secara semulajadi dengan pelbagai bahan Shaklee yang telah diuji secara klinikal untuk mencegah penuaan di peringkat selular.

Vivix adalah minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Vivix dihasilkan melalui proses pengekstrakan berpaten untuk mengekalkan bioaktif polifenol.

Apa Itu Polifenol?


Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan.

Polifenol adalah bahan semulajadi yang terdapat dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran. Ia dihasilkan sebagai sebahagian daripada sistem pertahanan tumbuhan yang bertindak balas kepada persekitaran yang bahaya seperti serangan kuman, kecederaan, jangkitan, radiasi ultraviolet dan keadaan iklim yang bahaya. Ia juga memberi warna yang terang dan pelbagai kepada buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran.


Vivix Shaklee - Minuman botani lazat dengan Knotweed Jepun



Terdapat satu kajian menunjukkan polifenol Resveratrol yang banyak ditemui di dalam akar Knotweed Jepun adalah agen antivirus yang berpotensi boleh melawan jangkitan seperti jangkitan MERS-CoV.



Vivix, polifenol, resveratrol, knotweed jepun, antioksidan, antipenuaan, rawat sel kanser, kencing manis, rendahkan kolesterol, lawan jangkitan virus, bunuh virus, coronavirus, 2019ncov, covid19, tingkatkan sistem imunisasi pertahanan badan, MERSCov, SARSCov, jangkitan saluran pernafasan, batuk, radang paru-paru, penyakit jantung, cegah obesiti, pneumonia, pandemik coronavirus wuhan china, qiya saad, qiya beauty, pengedar shaklee klang, shaklee bandar putera 2 klang, shaklee shah alam, shaklee kota kemuning, shaklee selangor, awet muda,


Vivix Shaklee - Minuman botani lazat dengan Lobak Ungu 


Pengambilan lobak ungu yang kerap, bantu membentuk perlindungan badan terhadap kuman. Ia kaya dengan polifenol antosianin yang akan meningkatkan sistem imun anda, penglihatan anda dan melindungi anda dari jangkitan.





Vivix Shaklee - Minuman botani lazat semulajadi 


Selain mengandungi campuran botani lazat, ramuan Vivix juga adalah semulajadi tanpa pewarna tiruan, tanpa pengawet, tanpa pewarna, dan tanpa pemanis.

Anda pernah dengar bahawa bahan tambahan tiruan melambatkan tindak balas sistem imun anda? Ia menjadikan anda lebih mudah dapat jangkitan.


Keistimewaan Vivix Shaklee 


- Dengan kemajuan saintifik, campuran proprietari berasaskan anggur muscadine, salah satu buah yang paling jarang didapati dan paling kuat, digabungkan dengan campuran Rejuvetrol™ yang sedang dipatenkan iaitu campuran Ekstrak Knotweed Jepun, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Elderberi Eropah.

- Meningkatkan kepekatan asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

- Semulajadi - tiada perisa tiruan, pemanis, pewarna atau pengawet.

- Proses pengekstrakan yang telah dipaten bantu mengekalkan bioaktif polifenol.

- Dicipta daripada penyelidikan klinikal yang berjaya termasuk Kajian Landmark, salah satu kajian klinikal terbesar tentang kesan jangka panjang pengambilan suplemen dan Kajian Telomere.

- Diuji lebih daripada 16,000 kali untuk keselamatan dan kualiti semasa dicipta.

- Minuman botani yang lazat.

- Disahkan halal oleh Islamic Services of America (ISA) yang diiktiraf oleh JAKIM.



Testimoni Vivix Shaklee















Saranan cara penggunaan Vivix 


Goncang sebelum guna. Minum 1 sudu teh secara terus atau campurkan dengan minuman kegemaran anda. Sedap dihidangkan sejuk. Simpan dalam peti sejuk.







Berminat Jadi Pengedar Shaklee?


Berminat nak jadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai, jana pendapatan sampingan, serta banyak manfaat lain?

Jom sertai team business kami, Our Precious Empire (OPE) yang mempunyai kelas aktif, kelas online percuma dengan masa yang flexible, dan group-group support Whatsapp, Telegram, dan FB.

Jadilah pengguna yang bijak iaitu dengan menyertai kami di Shaklee. Anda akan perolehi penjimatan dari 5% sehingga 25 %.

Anda boleh mendaftar sendiri sebagai agent Shaklee DISINI atau jika anda ada sebarang pertanyaan atau kekeliruan berkaitan dengan pendaftaran ahli anda boleh terus hubungi qiya supaya qiya boleh permudahkan urusan anda.

Qiya juga boleh  COD VITAMIN  SHAKLEE DI KAWASAN BERDEKATAN DALAM NEGERI SELANGOR.

Anda boleh dapatkan produk ini terus daripada Qiya. Hubungi Qiya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee.


Pengedar Sah Shaklee:

Siti Rokiyah binti Saad (Qiya)
SMS/Whatsapp: +6012 -2668424
FB Page: Qiya Beauty
Personal FB: Qiya Saad
Instagram: @qiya_beauty


Baca selanjutnya:



Cara Cepat Kecutkan Cyst (Sista) Tanpa Pembedahan

Set Suplimen Ibu Mengandung Shaklee


XOXO,

0 comments:

Post a Comment