Monday 5 November 2018

CarotoMax Shaklee - Perlindungan Antioksida Dari Dalam

Untuk meningkatkan tahap kesihatan dan memastikan kulit kekal sihat dan berseri dalam tempoh lebih lama, dapatkan manfaat CarotoMax melalui suplemen harian anda. CarotoMax mengandungi antioksida larut yang dikenali sebagai karotenoid yang memberikan perlindungan antioksida yang tinggi untuk mengekalkan sel-sel yang lebih sihat dari dalam untuk kesihatan yang lebih baik, termasuk kulit anda.


Antioksida, vitamin mata, suplemen, CarotoMax, cara pulihkan mata rabun dan silau, shaklee,


Shaklee memanfaatkan perlindungan antioksidan yang ditemui dalam buah-buahan, sayuran dan tumbuhan lain dengan mengasingkan dan menghasilkan pelbagai bentuk karotenoid semula jadi. Anda sukar memperolehi tahap ketulenan seperti ini hanya daripada makanan.

Purata pengambilan harian karatenoid lutein, likopena dan beta karotena hanyalah 8mg. CarotoMax menyediakan lebih 13mg karotenoid yang sangat bermanfaat.


Tahukah Anda?

Jika pemakanan anda mengandungi banyak tomato, lobak merah, dan sayur-sayuran hijau, anda mungkin tidak mendapat nutrien Utama yang diketahui dapat membantu melindungi tubuh.

Keistimewaan CarotoMax Shaklee



Antioksida, vitamin mata, suplemen, CarotoMax, cara pulihkan mata rabun dan silau, shaklee,


CarotoMax membekalkan enam karotenoid penting termasuk astaxantin, alfa dan beta karotena, likopena, lutein dan zeaxantin daripada ekstrak pekat. Membekalkan lebih 13mg karotenoid dalam setiap hidangan. Ia melebihi 1.5x berbanding anggaran purata pengambilan harian.

Fakta Nutrisi

Satu botol CarotoMax mengandungi 30 kapsul
Saiz hidangan: 1 kapsul (735.55 mg)



Macam Mana Nak Makan CarotoMax ni, Berapa Biji Sehari?

Makan CarotoMax Shaklee ni sebiji setiap hari selepas makan.

Berapa Harga CarotoMax Shaklee ni?

Harga satu botol CarotoMax Shaklee ialah RM77.50, ada 30 kapsul dan tahan selama 1 bulan.



XOXO,

0 comments:

Post a Comment