Wednesday 18 March 2020

PROMOSI SHAKLEE - Beli Mana-mana Pek Berkembar Shaklee untuk Penjimatan 10%

Seluruh umat Islam di Malaysia akan mula menunaikan ibadah puasa  di bulan Ramadhan tahun ini pada 24 April 2020 bersamaan 1 Ramadhan 1441 Hijrah.

Walaupun penularan wabak pandemik coronavirus, COVID-19 sedang memuncak di negara kita namun sebagai umat Islam kita tetap memerlukan persediaan fizikal dan mental bagi menempuh bulan Ramadhan tidak lama lagi.


Promosi Shaklee, bulan puasa, Ramadhan al-Mubarak, protein, bekalan makanan, covid-19 panic buying, Coronavirus, wabak, virus, Suplimen, makanan tambahan, nutrisi lengkap, qiyasaad, qiyabeauty, shaklee by Qiya, meal shakes, cinch shakes, chocolate drink, minuman perisa coklat vanila,


Antara persediaan yang diperlukan ketika bulan puasa nanti adalah bekalan makanan yang sihat supaya kita kekal bertenaga sepanjang hari.

Sempena bulan Ramadhan al-Mubarak yang hampir tiba ini pihak Shaklee mengadakan promosi 'Puasa dengan Shaklee, Senang Aje!. Promosi tersebut adalah BUY ANY TWIN PACK AND SAVE 10%.

Promosi beli mana-mana pek berkembar Shaklee dan Jimat 10% ini berlangsung pada 15 Mac hingga 31 Mei 2020 atau selagi stok masih Ada.


Jika berminat untuk mendapatkan set vitamin dan suplimen semulajadi Shaklee sila whatsapp Qiya di talian 012-2668424.






Ingin jana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi Qiya sekarang! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan. Dan anda akan dijemput ke group eksklusif di Facebook.

1 comment:

  1. Numpang promo ya Admin^^
    ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajopk.club....^_~
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    ReplyDelete