Saturday 22 September 2018

Pengedar Shaklee di Bandar Putera 2 Klang & Shah Alam, Selangor

Anda mencari Pengedar Shaklee di Bandar Putera 2 Klang dan Shah Alam?

Anda ingin mencuba Produk Shaklee?

Anda berada di sekitar Bandar Putera 2 Klang, Johan Setia, Shah Alam dan kawasan-kawasan yang berhampiran??

Saya boleh membantu anda..


Pengedar Shaklee di Bandar Putera 2 Klang, Johan Setia, Jalan Kebun, Shah Alam,  Selangor


Saya Siti Rokiyah Saad (Qiya) merupakan Pengedar Shaklee (ready stock) di Bandar Putera 2 Klang, Johan Setia, Jalan Kebun, dan Shah Alam Selangor. Bagi anda yang berada di sekitar Shah Alam dan Klang yang ingin mendapatkan produk Shaklee bolehlah menghubungi saya di talian 012-2668424.

Saya juga menjalankan khidmat penghantaran secara Cash On Delivery (COD) di sekitar area Bandar Putera 2 Klang & Shah Alam. Penghantaran secara pos melalui Gdex & pos laju juga disediakan bagi mereka yang berada di luar Bandar Putera 2 Klang, Johan Setia, Jalan Kebun, Shah Alam, seluruh Semenanjung Malaysia & juga di Sabah & Sarawak.

Kalau anda nak daftar ahli sebagai ahli shaklee untuk mendapatkan penjimatan sehingga 25%, anda boleh juga mendaftar terus dengan saya. Seterusnya jika anda berminat untuk Menjana Pendapatan Sampingan bersama bisnes Shaklee saya juga sedia membantu anda.


Pengedar Shaklee Di Shah Alam Dan Klang, Selangor, part time job, side income, pendapatan sampingan,


Saya dan keluarga merupakan pengamal produk Shaklee sudah 3 tahun…dan saya ingin berkongsi kepada anda semua tentang kebaikan produk Shaklee ini…InshaAllah…

Syukur..banyak perubahan dari segi kesihatan saya dan juga keluarga setelah mengambil produk Shaklee sebagai suplimen harian.

Bagi yang berminat..ingin tahu lebih lanjut tentang produk Shaklee…

Jangan segan-segan hubungi saya Pengedar Shaklee Bandar Putera 2 Klang, Johan Setia, Jalan Kebun dan Shah Alam untuk order dan sebarang pertanyaan..

Konsultasi terbaik untuk anda semua…

Set-set terlaris yang disediakan  :

SET HAMIL

SET BERSALIN / BERPANTANG

SET MENYUSU

MASALAH BERAT BADAN / KURUS

KESUBURAN

KEINTIMAN

ECZEMA

MASALAH KULIT

KECANTIKAN

ANAK KURANG SELERA MAKAN

KECERGASAN

KANAK-KANAK

DEWASA

WARGA TUA

UNTUK PELAJAR

UNTUK MINDA

SAKIT SENDI

AWET MUDA

DAN LAIN-LAIN LAGI…


Pembelian secara online..boleh klik DI SINI atau di bawah..




Anda juga boleh hubungi saya terus untuk order dan sebarang pertanyaan..

Pengedar Shaklee Anda..Mentor Bisnes Anda !!!


Siti Rokiyah Saad (Qiya)
H/P No : 012-2668424
Shaklee ID : 1223125
IG : Qiya Saad

Hashtag : #shakleebyqiya #vitaminqiya



1 comment: